Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

Como recuperar archivos

Instale el programa y me dieron la licencia de 7 días gratis, el tiempo gratuito se vence mañana.

Hoy ingreso pero la pagina principal aparece en blanco, el archivo no está.

¿Qué hago?

Gracias.

5 people have this question

Hi Kelly,

Are you using VideoScribe on more than one computer? To see locally saved scribes you need to log in to VideoScribe on the computer that they were created on. If you are using VideoScribe on more than one computer then you need to save the scribe to your online directory (cloud icon) and it will be available on all computers.

hola 

es que mi computador se trabo y no alcanze a guardar el video 

lo puedo recuperar?

1) I believe that if you have autosave enabled, when you open videoscribe again, videoscribe will ask you if you want to restore your unsaved changes. click the check/tick icon.

2) If you previously saved your project locally, online or as a .scribe file, the saved file will still be wherever you saved it.

3) if you do not have autosave enabled, and you never saved your project, then there is probably nothing left to recover.

Remember to save your work periodically!

-Mike (videoscribe user)

hola buenos días 

el día de hoy se me vencio el tiempo  la prueba de videoscribe que tenia, al tratar de entrar no me deja y no puedo recuperar mi vídeo, es super urgente que puedo hacer. 

Gracias 

Andrea  

Hi Andrea.

Please submit a support ticket and we can look into this issue for you.

Hola 

hice un trabajo en videoscribe pero ya se me vencio la prueba de siete dias me urge el trabajo es para este fin de semana como lo recupero???

If you would like to continue to use the software after the 7 day trial period, please purchase a subscription plan.

hola tengo la version gratuita pero mi video no carga para visualizarlo en power point

Hi Katherine,

We have responded to your support ticket regarding this issue. Please check your email for further information.

Login to post a comment