Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

SPARKOL VENDE PLANO TRIMESTRAL E USA GOLPE DE COBRANÇA AUTOMÁTICA

AO IR PAGAR MEU CARTÃO DE CRÉDITO EM 18 DE AGOSTO 2020, DEPAREI COM A COBRANÇA INDEVIDA. COBRANÇA NÃO AUTORIZADA! FUI FEITA DE TROUXA  PELA. SPARKOL. SÃO ARDILOSOS, SÃO MALANDROS, ENVIEI UM E-MAIL FAZENDO A RECLAMAÇÃO DA COBRANÇA NÃO AUTORIZADA. MAS, PARA DAR CONTINUIDADE AO GOLPE, ENVIARAM UM E-MAIL EXTREMAMENTE DESNECESSÁRIO PEDINDO CONFIRMAÇÃO. COMO EU ESTAVA NO HOSPITAL E NÃO LI NENHUM E-MAIL. UTILIZANDO DE MALANDRAGEM, DERAM O GOLPE: JÁ QUE "NÃO CONFIRMEI O CANCELAMENTO E IMEDIATA DEVOLUÇÃO DO MEU DINHEIRO"  DEVEM ESTÁ RINDO ATÉ AGORA PELO GOLPE TER DADO CERTO. 

ATÉ AGORA ME MANDARAM A MERDA E NÃO DEVOLVERAM MEU MEU DINHEIRO!

If you would like to discuss an individual payment please raise a support ticket. In general terms, access to the software is sold via subscription and the recurring nature of the agreement is explained and authorised at the checkout. You can cancel future payments at any time through your account - cancel your subscription

FIZ O CANCELAMENTO E CONTINUAM AS COBRANÇAS MENSAIS

COMO PROCEDER?

Please read the entire thread before posting. 

This is a public forum, account information is not discussed. 

As mentioned in the comment prior to yours, If you would like to discuss an individual payment please raise a support ticket.

You can cancel future payments at any time through your account - cancel your subscription

Comments to this discussion are now closed!