Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

Problema para abrir mi archivo en VideoScribe

Resulta que estoy haciendo un trabajo con este programa, y esta mañana al iniciar sesión y al abrir el archivo, no aparece todo lo que llevaba hecho, aparece todo en blanco.  

Al volver a inicio, el trabajo sigue ahí, no se ha borrado, simplemente que al abrirlo, no se carga y todo está en blanco.

Jose, this error is usually seen where you have uploaded to the online cloud folder and there was a problem with the connection during the save process. VideoScribe saves the file locally at the same time though so you should be able to access this file in the base folder on the machine it was created on and then save a fresh copy to the cloud.

Hola, tengo un problema al intentar abrir una presentación que esta guardada en mi nube, lo estoy abriendo desde una PC distinta a donde lo realice. Esto se puede solucionar?

If you have saved the scribe to your cloud folder you need to open the cloud folder on the other computer and the scribe will be within it. If it's not showing up there may have been an issue when the scribe was saved. In this case you would need to go back to the original computer and re-save it to your online directory.

Save a scribe online without opening it on the canvas

Buen día

Hoy finalizo mi periodo gratis y no me hes posible acceder a los vídeos que había creado

Agradesco su ayuda

If you would like to continue to use the software after the 7 day trial period you need to purchase a subscription plan at www.videoscribe.co/buy.

Pues así con tantos problemas en la versión gratuita, para que comprar la versión completa?!! Muy mal leer tantos comentarios acerca de que el programa no funciona!

Login to post a comment