Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

No me deja subir en youtube

Hola! 

Cuando quiero subir el video a youtube, se carga y luego me pide que inicie sesión en Google desde el programa VideoScribe pero no me deja escribir.

No hay alguna opción de cambiar el formato? 

Grácias. 

Hi Lidia,

please save the scribe with a different name, restart VideoScribe and try to upload to YouTube again. It should work for you this time.

Hola¡ no puedo publicar mi video en youtbe, estoy usando los 7 dìas  de prueba. Cómo le puedo hacer? Tengo que comprarlo? 

Hi Diana

Please save the scribe with a different name, restart VideoScribe, load the newly named scribe and try to upload to YouTube again.

gracias¡ Si solo quiero contratarlo por un mes, que precio tiene en pesos mexicanos?? 

The prices are available at videoscribe.co/buy, you can change the currency to USD by clicking on the dollar symbol .

Hola, no me deja subir el video a youtube, le doy a publicar en youtube se me carga perfectamente pongo el usuario y la contraseña de youtube, me pide los datos del video le doy a aceptar y se queda parado... También he intentado guardarlo en el pc pero tampoco va!

Hi Sara,

Sorry that you have had this problem. I would advise saving your scribe under a new name, restarting VideoScribe and try publishing the renamed version of your scribe.

If this doesn't work please save your scribe in your online cloud folder and raise a support ticket and a member of our support team will be able to help you with this. 

no puedo publicar ,mi video

Hi jose,

Please can you raise a support ticket and provide some details of the problem you're experiencing so we can get a better understanding of your problem.

Comments to this discussion are now closed!