Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

no puedo subir mi video

trato de subir mi video a youtube pero no se puede me aparece que carga pero cuando finaliza le doy aceptar y nada se lajea mi maquina, ya la he reiniciado y le he cambiado de nombre al scribe , pero el problema persiste..

1 person has this question

Hola.

A mí me ha pasado lo mismo y no entiendo el porqué. Lo que hice fue bajarlo en formato de video. Si tienes la versión trial descárgalo como archivo PPT y desde ahí grábalo como archivo Windows MEdia. HAbiendo creado el archivo de video, lo subes desde tu cuenta de youtube.

Sorry you have this issue.

It should work for you so we may need you to try a few things.

Can you rename and save your scribe project.

If you close and open VideoScribe again.

Open the project you renamed and try to publish it to Youtube.

If you still have this issue, can you advise on the following?

What is the error you get on this attempt and is it the same as the previous error?

What can you see on the screen currently and can you send in a screenshot?

Does VideoScribe appear to be responding? Are you stuck on a specific screen?

Me encanto videoscribe pero es un verdadero problema subir el video y mostrarlo, es imposible comprar algo que tiene sus fallas desde la version gratuita, realmente me interesa para mi trabajo pero que problema tengo dos dias intentando subir el video a youtube o facebook y es imposible, la verdad es un problema sin solucion. 

Hi Marcela,

Sorry you have this issue.

We will need to investigate and get to the bottom of the Problem.

Please can you take time to read my previous suggest and try the advice that has been given.

If you still have the problem after this, please raise a support ticket and confirm you have tried my suggestion.

It will also be helpful if you save a copy of the scribe to the online directory so we can take a look at it.

Comments to this discussion are now closed!