Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

crear cuenta

quiera saber por que no puedo crear una cuenta  para empezar a probar el funcionamiento del programa  como lo hago?

3 people have this question

An account has been created using your email address but the free trial has not been started yet.

The free trial will begin the first time you log in to VideoScribe.

When you sign up on our website VideoScribe is automatically downloaded to your computer.

Have you installed VideoScribe on your computer? If not what happens when you try? Do you get any error messages?

Porque nunca me funciona para ingresar ?

Please provide more information about the problem.

1) Have you installed the VideoScribe program on your computer?

2) If not, what happens when you try?

3) Do you get any error messages?

4) What operating system are you using?

-Mike (videoscribe user)

AKANE Y RANMA

no me deja entrar

ya cree mi cuenta pero no accede

Oscar, it doesn't look like you have downloaded the software yet looking at your account. Can you please advise exactly where you are logging into and exactly what the error message says?

trato de ingresar con la cuenta que cree pero  me dice que para el modo sin conexión debo iniciar sesión en este dispositivo. 

Quiero provar con un video en la opcion gratis. Cuando descargo utilizando el link de videoscribe no aparece el icono en el escritorio ni en ninguna carpeta. Mi buscador es crome google. Que pasara? .$
I do not understand what you have done, what you are trying to do or what is occurring. please describe the problem more clearly.

-Mike (videsocribe user)

como se registra

esa chimbaa no da

sigue igual el mismo mensaje, para poder utilizar el modo sin conexión, primero debe iniciar sesión en línea en este dispositivo :(

sigue igual para utilizar el modo sin conexión, primero debe iniciar sesión en línea en este dispositivo :(

Login to post a comment