Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

Convertir formato

Hola ... En un principio utilice la versión gratuita de Videoscribe y realice un vídeo allí, lo descargue como formato '.scribe'; ahora obtuve la versión premium pero no puedo abrir mi documento realizado con la versión gratuita a la versión premium... y realmente lo necesito por favor ayúdenme!

7 people have this question
He creado un video en los formatos desponibles (avi. mov. anv)con la versión gratuita y lo quiero Enviar con WhatsApp pero me sale que no es compatible.

In the WhatsApp help pages it states that there is a 16 MB attachment limit for videos - https://faq.whatsapp.com/en/web/28080001.

hola como guardo vídeos con la version de 60 dias me pide la go pro

for PRO users, the icon for rendering video is in the upper right corner of the screen.

-Mike (videoscribe user)

Hola, ¿Como hago para subir mi vídeo `scribe` a youtube? por que no puedo ... me sale esto..ayudenme

image

Hi,
A .scribe is NOT a video file, so you CANNOT upload it to youtube.
A .scribe file is an editable project file that can only be imported back into videoscribe.

To publish a VIDEO to youtube, open your project in videoscribe and then click the PUBLISH/RENDER icon in the upper right corner of the screen.

This information has been described several times in this thread, and there are links to tutorial videos earlier in this thread that show how to do it.

I hope that helps,
-Mike (videoscribe user)

Hola,

Me he descargado la versión de prueba y estoy siguiendo los pasos para poder guardar mi proyecto en formato powerpoint o video a través de quicktimeplayer pero cuando los abro cualquiera de las dos aplicaciones el contenido está en blanco y no reproduce ninguna imagen. ¿Cómo consigo que se visualice?¿Cuál es el problema?

Hi,

If you are having trouble playing a file that you saved in videoscribe, you could attach the file here for specific feedback.

If you need additional help with a rendering problem, it might be a good idea to save your project online and raise a support ticket to talk to customer support.

-Mike (videoscribe user)

Login to post a comment