Sparkol Help

Topic not covered?

Start a new topic

Подключение PRO версии

Я оплатила месячную подписку 12.08.2014 через Paypal. Сегодня 14.08.2014 В тот же день пришло письмо с благодарностью, что я купила программный продукт, предложили заполнить анкету. Но вот уже прошло два дня, а войти в программу не могу, появляется сообщение, что нужно перейти на Pro версию. В аккаунте показано, что оплата прошла 12.08 и следующая будет 12.09. Т. е. оплата прошла. Почему не работает программа. Работаю на одном и том же компьютере. 

Hi Valentina 

I checked your account and can see that you are a Pro and have paid on the date you mentioned.

What cannot see however is a recent log in attempt into the VideoScribe application which would suggest you may have a different email address

stored on the login section of VideoScribe.

Can you please check this by clearing what you currently have as the email address on the log in screen of the VideoScribe application and manually add your email address and password again?


Thanks Joe


Login to post a comment